Pracovná Pauza

Chcem sa ospravedlniť všetkým čitateľom môjho blogu za moju dlhotrvajúcu neaktivitu…Keďže popri zamestnaní študujem (alebo popri štúdiu pracujem, – ako sa to vezme), posledných pár týždňov som bol mierne vyťažený a to sa v priebehu nasledujúcich 9 dní ešte zhorší. Blíži sa totiž polovica semestra a samozrejme aj veci s tým spojené – teda  ročníkové projekty a podobne. Keďže štúdium tu v Británii je založené hlavne na kvantách bibliografie (knihy, žurnály, primárne zdroje, akademické weby), čítanie a práca na projektoch mi mometálne požiera skoro všetok voľný čas. Ak sa všetko podarí, tak 7.11 by som mal mať všetko za sebou, potom ešte nasleduje krátka dovolenka v Prahe a niekedy počas druhého Novembrového týždňa hádam začnem znova prispievať. Okrem toho pozajtra (teda v Piatok) tu dúfam uverejním recenziu ďalšieho pokračovania Jamesa Bonda, ktoré má v Anglicku premiéru o týždeň skôr ako na Slovensku, no a na server Moviemania.sk by som mal taktiež postnúť recenziu na filmovú adaptáciu známej počítačovej hry Max Payne s Markom Wahlbergom v hlavnej úlohe. Takže ešte raz sa ospravedlňujem a o 2 týždne bude všetko OK.

Pridaj komentár

