Transmission 5 Praha

transmission

Toto je len krátka reportáž z Trance párty Transmission, na ktorej som sa zúčastnil v Prahe 8. Novembra 2008. Tohtoročný LineUp bol celkom snubný, Markus Schulz, Rank 1, Ferry Corsten, Aly & Fila, Giuseppe Ottaviani a Český Dj Michal Poliak. Ja osobne som sa najviac tešil na Corstena, ktorého show Corsten’s Countdown sledujem pravidelne už dlhšiu dobu, taktiež sa mi páči jeho nový album. Markusa Schulza si taktiež rád vypočujem, ale Ferry bol pre mňa proste priorita. Všetko sa to začalo večer o 21.00, keď sme spolu so známymi strávili asi hodinu čakaním na šatne, pretože bolo potrebné odložiť si bundy. Toto bolo dosť nezvládnuté zo strany organizátorov, podľa všetkého boli v celej O2 Aréne iba 2 šatne (hádam sa nemýlim, ak áno, dajte mi vedieť), čo je fakt dosť málo na tie tisícky ľudí…Ale prežili sme to, show bola super, efekty sa síce podľa môjho skromného názoru nechytali na tie, ktoré boli na Sensation White, ale bolo to viac ako decentné. Markus Schulz zahral veľmi dobre, hoci prekvapilo ma to, že nezahral veľa skladieb z jeho albumu. Sklamal ma však môj spomínaný favorit Corsten, ktorého prvá polovica setu bola úžasná, ale potom príliš pritvrdil (na moj Tranceový vkus teda…) a tým ma teda veľmi neohúril. Je jasné že to bolo vždy na vysokej úrovni, ale troška ma to sklamalo. V každom prípade, hoci sme sa ráno chystali na afterpárty, nestalo sa tak, ja som vypadol ešte pred koncom, pretože som bol unavený (viaczmyselne), nabudúce to hádam organizačne vyjde lepšie a pôjdeme aj tam…Celkovo bola piata Transmission fakt super, predpokladám, že sa jej zúčastním aj nabudúce…Nižšie máte možnosť pozrieť si zopar videí, ktoré som natáčal buď ja, alebo môj kamarát, kvalitou neohúria, ale účel istotne splnia, hlavne ak máte záujem zistiť, čo je to vlastne zač tá Transmission…

o2-arena

Vo videách, kde je možnosť prehrávania vo vysokej kvalite, by som odporučil práve ten spôsob, budete mať možnosť vidieť viac detailov a efekty v (skoro) plnej kráse…Na Youtube nájdete aj ďalšie videá z tejto akcie, ale nechcel som si sem dávať niečo bez zvolenia autorov, takže EnJoY.

Jedna odpoveď to “Transmission 5 Praha”

  1. ahoj daj nam o sebe vediet…;)

Pridaj komentár

