Poster na film Push je už online

push

O novom projekte Škótskeho režiséra Paula McGuigana som na svojom blogu ešte doteraz asi neinformoval. Hoci správ z tohtoročnej výstavy komixov Comic – Con som tu mal relatívne dosť, veľkofilmy ako napríklad Star Trek posunuli Push do úzadia a unikol tak väčšej pozornosti verejnosti. McGuigan si teda po thrilleroch Gangster No. 1, alebo Lucky Number Slevin vybral štýl science – fiction. Push totiž bude snímok dosť podobný úspešnej sérii X-Men, akurát, že schopnosti hlavných predstaviteľov budú viac parapsychologické. Pusheri budú mať schopnosti ovládať ľudskú myseľ a Movers môžu zasa mysľou posúvať predmety. Známe je už aj kompletné herecké obsadenie – Camilla Belle (10 000 B.C.), Chris Evans (Street Kings, Sunshine, Fantastic Four), Djimon Hounsou (Gladiátor, Blood Diamond), ale čo je najhoršie a čoho sa ja osobne obávam, je prítomnosť Dakoty Fanning (áno, to je tá, ktorá preškrečala polovicu svojho výkonu v sci-fi Vojna Svetov a o ktorej si každý želal, aby ju tí emzáci vzali so sebou). Dôvod vidíte v zátvorkách, myslím, že je dostačujúci. Film má premiéru už vo Februári, zasa je vidno, akú slabú reklamnú kampaň má v porovnaní so Star Trekom alebo Watchmen, ja len dúfam, že ho zasa celý neskazí malá Dakota Fanning…

Jedna odpoveď to “Poster na film Push je už online”

  1. Ivangeline Says:

    Práve som dopozerala tento film.Zdalo sa mi ako by to malo mať pokračovanie…Má to mať pokračovanie?! xD Chceem pokračovanie. x(

Pridaj komentár

