Emmerichov film 2012 posunutý

20121

Iba pred troma dňami som písal o plánoch režiséra Rolanda Emmericha a spomenul som aj projekt, na ktorom momentálne pracuje – 2012. Ide o apokalyptický film, ktorý sa samozrejme týka predpovedaného konca sveta v roku 2012. Film mal mať pôvodne premiéru už 12. Júla, ale štúdio Sony sa ho rozhodlo posunúť až na November, mimo letnú sezónu Blockbusterov. V lete totiž to isté štúdio predstaví aj film na motívy bestselleru Dana Browna Anjeli a Démoni a aj ďalšie pokračovanie Terminátora. Tým pádom bude mať 2012 v Novembri veľmi slušných súperov – Sherlocka Holmesa (režisér Guy Ritchie) s Robertom Downeym Jr. v hlavnej úlohe, Harryho Pottera, pokračovanie filmu Twilight s názvom New Moon a animované Sci-fi Area 51. Emmerich musí teda poriadne premyslieť nad úpravami vo filme, aby bol dostatočne kvalitný na to, aby pri takejto konkurencii uspel…

30 komentárov to “Emmerichov film 2012 posunutý”

  1. hmm Says:

    da sa to už stiahnut ?:) nemožem to nykde najsŤ

  2. seth82 Says:

    Odporucam si precitat vetu:”Film mal mať pôvodne premiéru už 12. Júla, ale štúdio Sony sa ho rozhodlo posunúť až na November” a to zopar krat…

  3. jaro Says:

    JEden Z najhorich Filmov co som videl

  4. seth82 Says:

    Jaro: LOL a smiem sa spýtať, kdeže si ho videl? Pretože ten film má premiéru v Novembri…zjavne si to mýliš s niektorým z filmov s rovnakým názvom…

  5. jinan Says:

    To to je hrozne aspoň vydiet zaostalosť Ameriky vedci si myslia že ten dátum je koniec sveta ale keby si lepšie preštudovali majsky kalendár tak by objavili úplné iný význam

  6. lianka Says:

    no teda ja som ten film už videla- http://www.kuknito.tv
    tam si to mozte kuknut…ale powem vam blbost jak hovado

    • gabo Says:

      pocuj moja ty si asi potom boh lebo ten film bude len teraz v kinayh a si myslis ze si to uz videla: hehe si jasna ..ale poradim ti to co mas sa da liecit !!!

      • pstricia Says:

        no tak ty si deda trafena seliake filmy sa daju pozerat na wep stranke len stym musis vediet narabat a aj tie najnovsie co este ani v kinach nebolo sa da pozerat ja som napriklad videla o mesiac skorsie film paranormalne activity a bolo to v kinach len pred niekolkymi dnami takze ty by si sa mala dat liecit a nie ta baba co si jej to napisala a ked neveris tak si daaj stranku http://www.kuknito.tv a tam mas aj tie najnovsie filmy ti krava

  7. seth82 Says:

    Lianka – myslím, že sa mýliš. Emmerichov 2012 má v po celom svete premiéru až 11. Novembra, čo je od dnešného dátumu dosť ďaleko. Určite si videla toto http://www.imdb.com/title/tt1132130/

  8. peeteer Says:

    lianka: ide o iný film..

  9. Vycky Says:

    Jinan pravdu mas,ze americania su v mnohom nevzdelani,ale to je tema o inom…Ja som tiez cital a videl mnpustvo dokumentov mam na to svoj nazor.Takpovediac ma zaujali posledne slova z Tvojho prispevku : o ako inom vyzname to hovoris? Uprimne ma to zaujima lebo o tom spominanom konci sveta sa nezmienuje iba maysky kalendar,ale napriklad aj sibiline proroctva alebo cinska kniha,ktora Ti predpovie buducnost,dufam,ze je to vsetko vymysel,ale naozaj ma to zaujima ako si to myslel ty thanx

  10. jinan Says:

    je to koniec starej reality , pride nova nebude preferovana hmota …

  11. jinan Says:

    katastrofa nepride to robia aby sme sa vsedci bali ved si to priznajme co robia ludia zo strachu ……tak natocia katastroficky film … ono tot u pojde stale rovnako ale kto che ten pojd edalej … radim ist dalej

  12. cocker.ba Says:

    Premiera nepremiera v novembri, ale na nete sa uz da stiahnut a to dokonca aj v cestine.Treba vediet ako a kde…Ja si ho dnes pozriem.Ale od Emmericha som zatial zly film nevidel.
    Co sa tyka 21/12/2012 koncu sveta sa nepriklanam.Skor nejakej globalnej zmene, napr.ze sa naplno prejavia indigove deti a prevezmu moc.Kto to je? To si uz sami nastudujte na nete.Ale urcite o nich viete-po r. 94 je 95% deti indigo a najcastejsim znakom je hyperaktivita, neuznavanie autorit atd.A samozrejme zmenena struktura DNA…ako k tomu prisli?
    Uvidime co bude.

    • seth82 Says:

      Ježiši kriste. Ako sa môže dať stiahnuť z netu, keď ešte nemal premiéru a to dokonca v češtine? Ty (a tebe podobní) píšeš o úplne inom, nízkonákladovom filme, ktory s Emmerichovým 2012 má spoločný akurát názov. Pošli mi prosímťa do mailu linky, iba tak ma presvedčíš…
      http://www.imdb.com/title/tt1190080/releaseinfo

  13. cocker.ba Says:

    Sorac, stiahol som prave tu druhu blbost-katastrofa.
    A co sa divis, ze pred premierou, niekedy aj mesiac, sa daju z netu stiahnut filmy?Neviem ako dlho sa uz daju stiahnut z netu filmy 4.proroctvo, wrestler atd, ale su tam.mozno su tam uz aj mesiac a iba teraz idu v kinach.

    • seth82 Says:

      V niektorých prípadoch sa filmy stiahnuť dajú preto, lebo majú premiéru v iných častiach sveta v predstihu. Printy sa na verejnosť dostávajú zriedkavo (Wolverine). Tu ide hlavne o to, že ja veľmi dobre viem, čo a kedy presne vychádza, mám dosť informácií priamo od redaktorov časopisu Empire, takže som vedel aj to, že tento film ešte nik nemohol vidieť. Ja sa únikom filmov nečudujem, istotne však nemôže uniknúť 3 alebo viac mesiacov pred premiérou… Na záver ešte prikladám pozvánku od Sony Pictures, ktorú som dostal emailom…
      http://www.sonypictures.com/spotlight/movies/2012/comcast/2012_email_online.html

  14. sullko Says:

    to tu pisete take kraviny ze ma bolia oci, ako si mozes stiahnut film ked este nebola premiera ani v amerike, a este aj po cesky, nech sa paci prajem prijemne pozeranie teda…. ja si idem kupit desinoveho baworaka ktory sa tiez este nedostal do obchodov ale kedvies kde ho mas kupit tak ho zozenes, dokonca som ho zohnal uz aj s upravenym motorom :D:D…. a co sa tyka konca sveta, vedci prisli na to ze raz za 28400 aj nejake drobne rokov je najeky zvlastny ukaz ked sa prepoluje zem a pootoci sa o 90 stupnov, a konec sveta nebude, len ma zomret pri tom 1/3 ludi, neviem co je na tom pravdy podla mna tiez blbost ale nechajme sa prekvapit…. precital som o tom straaaaasnu kopu dokumentov lebo ma to zaujalo a dalo by sa povedat ze mam internet dost dobre zmapovany tak ma tu niekto nepresviecajte ze ste videli yetiho v tatrach a este vam zazelal aj pekny den!

  15. majdzas Says:

    ja nvm ci pride koniec sveta ale chcem aby nastal lebo zem si uz potrebuje odichnut od nas ako ludi

  16. matkos Says:

    Neviem ci je to ten film o ktorom sa bavime (ten co ma prist do kina az 12. novembra) ale skuste sa na to pozriet bo tu mam na stiahnutie film nostradamus 2012 v cestine tak skuste ze ci to je ono alebo niaka ina somarina. dik PS: koniec sveta v roku 2012 urcite nebude pretoze to nikto nepredpovedal. aj nostradamus nepredpovedal konies sveta ako doslova koniec sveta, pretoze ma predpovede az na 3000 rokov cca. a nema byt koniec sveta ale zaciatok novych vekov to zname na ma prist ina doba ale to nikto, ani ja, ani vy, ani nikto iny a dokonac ani vedci nevdeia ze co sa stane.

  17. robo Says:

    JE ROZDIEL MEDZI 2012 a 2012 DOOMSDAY….2012 DOOMSDAY JE MEGA BLBOST Ti hore co to pisali maju pravdu strasna kravina….TEN DOBRY FILM SA VOLA LEN 2012….TAkze tak….

  18. Nicol Says:

    neverim tomu ze bude koniec sveta, ale verim tomu ze sa v roku 2012 urcite nieco stane.. predpovedala to Sibila aj Nostradamus,, studuju to filozofovia aj vedci.. je tu dokonca niaky novy pocitacovi program kt to tiez dokazal zistit.. podla mna sa stane nieco co uuuplne zmeni existenciu ludstva.. nastane niaka nova era niecoho:O/…

  19. Nie tuto kokotinu robili nejaky amateri normalny sUPer film vinde v novembri ,tento film by som ani zadarmo nepredaval proste HANDBA

  20. Ado Says:

    Ludia niektory sa milite niektory nie…..je stary nekvalitny film 2012…ten co pojde do kin to teda blbost nebude….. sak ceknite trailer a potom hovorte ci je to blbost alebo nie a ci je to film ktory ste videli http://www.youtube.com/watch?v=cyCCd8MCcZY&feature=related

  21. Oliver Says:

    Ja vam poviem tak ze tu kazdy jeden je mimo asi vatcsina z vas videla tie kratke par minutove videjka na nete na ktorych je to iste ,skoro. A si mysli ye daco vie nostradamus absolutne nepredpovedal nic o 2012 je to to iste ako z utokom na dvojicky ….dostudoval som archeologiu a powem vam ze 9 desatin z toho co najdede na nete je totalna ch…vina

  22. neverim tomu zee v roku 2012 budee koniec svtaa raz sa hovoriloo zee v rokuu 2060 alee neverim tomuu .. taa neviem ako vyy .. odpisee mi na pokecccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc a………… a too jee somarina zee v roku 2012 buzde konec SVETAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Anubis Says:

    Heh,. preboha živého… nemôžem povedať že by som na toto neveril, a tak isto nemôžem povedať že by som na to veril =D a preto sa prkláňam k obom verziám. Je lepšie mať záložný plán. xDxD Mimoto… hah, apokalypsa… neexistoval dátum konca sveta, kedy sa zhodovalo tolko náboženstiev, vied a okultistických učení ako 21.12.2012. hoci to má byť ,,koniec sveta”, optimisti tvrdia že nanajvýš thak spŕchne =D skrátka, každý hovorí iné, však?? ale vráťme sa k téme… Film 2012… Heh, teším sa celkom na tento film, trailery sú pecka ale… bojím sa že to bude rovnaké ako s Potterom 6 – skvelý trailer, ale keď sa skončil film thak ma budilo moje dievča ;D skrátka, verte čomu chcete, ale nezaťažujte tým iných, tešilo ma…

  24. Fero Says:

    Akurat som sa vratil s kina..no podla mna to bola pekna blbost..samozrejme americka rodinka uteka pred peklom a nokoniec sa zacchrania..co viac dodat

  25. poper Says:

    vcera som na nom bol poviem vam najlepsi film co som kedy videl to sa ani neda opisat kolko to ma plusov samozrejme ma aj minusy ale rozhodne doporucujem perfektny herci,efekty a najma zvukove spracovanie dobry dej,akcnost a napinavost zatial najlepsi emerichov film a ked toto nebude kasovy trhak tak potom uz fakt neviem……

Pridaj komentár

