Stále online

Still alive

Po asi ročnej prestávke opäť mierne oživujem tento blog. Povinnosti na univerzite a nejasné osudy v zamestnaní sú už našťastie zažehnané, všetko sa rozbehlo do toho správneho smeru a preto som začal uvažovať o miernej aktualizácii.

Filmové recenzie momentálne píšem pre portál Moviemania.sk, ktorému aj naďalej zostávam verný, v prípade, že budem nejaký film recenzovať, odkaz budem propagovať aj na mojom blogu. S veľkou pravdepodobnosťou tu v krátkosti zverejním aj moje postrehy a novinky, ktoré ma zaujali.

V neposlednom rade som ale začal uvažovať o krátkych reakciách a recenziách noviniek z filmovej hudby (Scores), ktoré sa v poslednej dobe tešia zvýšenej popularite medzi fanúšikmi filmu. Tomuto žánru sa (pasívne) venujem už skoro trinásť rokov a scénu pravidelne sledujem, keďže tento štýl si veľmi rád vypočujem počas práce, prípadne relaxu. Skladatelia filmových hudobných doprovodov sú čím ďalej, tým populárnejší, takže reakcie na najnovšie albumy s podtitulom “Original Motion Picture Soundtrack” budú hádam niekomu užitočné.

Na záver chcem znovu pripomenúť, že všetky názory na filmy alebo iné priame/nepriame produkty kinematografie sú iba mojím osobným subjektívnym názorom. Zároveň aj prosím o štipku zhovievavosti voči mojej gramatike, keďže siedmy rok pobytu v zahraničí si už berie svoju daň…

//Edit: Malý dodatok – budem sa snažiť pravidelne aktualizovať aj svoj Twitter, môžete sa k nemu prepracovať po kliknutí na widget umiestnený na pravej strane pod listboxom s kategóriami…

Pridaj komentár